Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-1109 - "Planeerimisseaduse muutmise seaduse eelnõu (742 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 16:32:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-1109 - Planeerimisseaduse muutmise seaduse 
eelnõu (742 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 13.10.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium; Regionaal- ja 
Põllumajandusministeerium; Kliimaministeerium

Tähtaeg: 30.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/83d3a280-d11b-40be-904d-f6f89fa702b1
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/83d3a280-d11b-40be-904d-f6f89fa702b1?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main